13 October 2011

Ya Sudahlah


Ketika mimpimu yang begitu indah,
tak pernah terwujud..ya sudahlah
Saat kau berlari mengejar anganmu,
dan tak pernah sampai..ya sudahlah (hhmm)

*reff:
Apapun yang terjadi, ku kan slalu ada untukmu
Janganlah kau bersedih..coz everything’s gonna be OKAY

Santoz:
yo..Satu dari sekian kemungkinan
kau jatuh tanpa ada harapan
saat itu raga kupersembahkan
bersama jiwa, cita,cinta dan harapan

Lezz:
Kita sambung satu persatu sebab akibat
tapi tenanglah mata hati kita kan lihat
menuntun ke arah mata angin bahagia
kau dan aku tahu,jalan selalu ada

titz:
juga ku tahu lagi problema kan terus menerjang
bagai deras ombak yang menabrak karang
namun ku tahu..ku tahu kau mampu tuk tetap tenang
hadapi ini bersamaku hingga ajal datang

B:
Saat kau berharap keramahan cinta,
tak pernah kau dapat..ya sudahlah
yeeah..dengar ku bernyanyi..lalalalalala
heyyeye yaya dedudedadedudedudidam..semua ini belum berahir

back to *reff

F2B:
satukan langkah..langkah yang beriring!
genggam hati, rangkul emosi!

B:
Genggamlah hatiku, satukan langkah kita

F2B:
Sama rasa, tanpa pamrih
ini cinta..across da sea

B:
peluklah diriku..terbanglah bersamaku, melayang jauh.. (come fly with me, baby)

F2B:
Ini aku dari ujung rambut menyusur jemari
sosok ini yang menerima kelemahan hati
yea..aku cinta kau..(ini cinta kita)
cukup satu waktu yes.(untuk satu cinta)

satu cinta ini akan tuntun jalanku
rapatkan jiwamu yo tenang disisiku
rebahkan rasamu..untuk yang ditunggu
Bahagia..Hingga ujung waktu.

back to *reff 2x


***mood nak gi karaoke...dah la tak wat keje tu...masa bujang2 dulu..sape yang tak kenal aku..yang selalu ada kat kedai karaoke Kak Ju..Kedai tu memang sangat laku..Budak2 memang selalu menghabiskan duit kat situ...melayan perasaan..lagu2 jiwang..tak ingat betul..tapi..kedai tu dah tutup...y? ya..i dont know la..

nak karaoke kat rumah..sangat2 tak sesuai..rumah dekat2...marah dok jiran tetangga je memekak..kalau rumah dalam hutan..boleh la nak tarikkkkkkkkk habis..rock ke, dangdut ke, layan je..pitching lari xpe...sebab kita bukan artis..hahahhaha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...