06 October 2011

Parti Bersama EH!


EH! 20 Yang Anggun kembali lagi. Dapatkan TIKET ke parti Anggun'11 segera di : MPH Alpha Angle, MPH Alamanda, MPH Shah Alam City Centre (SACC)
MPH Bukit Raja, MPH Mid Valley, MPH 1 Utama (new wing), MPH Subang Parade

TEMPAT : ZOUK Club, 113 Jalan Ampang
TARIKH : Sabtu, 19 NOVEMBER 2011
MASA : 7.00pm – 10.00pm
HARGA TIKET : RM15 + 1 minuman percuma

BEG BINGKISAN BERNILAI RM200 MENANTI ANDA.

p/s: kalau lah aku ramai member yang satu kepala dengan aku kan best...Dapat join parti ni.
Lagipun parti ni diadakan pada hari cuti. Tiket tak la mahal mana pun.

***Sosial betul la aku ni..

2 comments:

  1. huh teringin nak p...tp tempat apsal kat zouk plakkk..huhhh

    ReplyDelete
  2. cinda: nape ngan zouk...aku xtau..tempat camne tu..club ek? aku pun teringin gak nak gi..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...