20 October 2011

Masalah Melanda lagi


Kenapa ia datang lagi menganggu hidupku yang happy ni?

Tension betul la!!!
Tak suka perkara ni berlaku.

Pelik pun ada.
Semalam lain, hari ni lain pulak...

Tolong sayaaaaaaaaa...saya perlukan bantuan anda.
Patut la dah ramai tak menyinggah kat sini...

Rupa-rupa tak keluar entri baru dalam blog list uolsss yer..

Cuba tengok blog list korang semua...

Tengok pula tarikh posting aku tu...6 days ago..

Fulamak!!!! hampir seminggu aku tak update blog..

Jangan nak menipu, last aku update ialah semalam okeyyyss.

Tu yang membuatkan aku pening, nape jadi begini...

Sape yang terror, sila bantu saya plzzz!!

2 comments:

  1. kak
    masuk je kat blog list aku
    masa kau post kerna terpaksa 2
    aku singgah wut blog kau. . .

    ReplyDelete
  2. mucux: tadi akak tengok kuar entri yg lama..lepas akak merajuk, baru dia kuar yg baru...ishhkkk takkan nak merajuk kot...hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...