26 October 2011

Kurung Dalam Tandas

Ishk!!! kesiannya budak tu kena kurung dalam tandas..

Nape kena kurung yup?
Degil sangat kot!!!

Pengalaman yang tak dapat aku lupakan di zaman kanak-kanak..

Disebabkan aku dan dua orang kakak ku yang kuat jalan kat rumah orang dan tak melekat kat rumah, inilah padahnya yang kami dapat..

Abah aku tak suka rotan merotan ni..

Abah aku takde la garang mana pun..
Tapi itulah yang mampu dia buat untuk anak3nya yang kuat berjalan kot..

Abah telah kurung kami kat dalam tandas.
Abah kurung kami dengan menguncikan pintu tandas dari luar..

So, kami tak boleh buat apa dah,,,,duduk je la terperap dalam tandas..

Tapi takde la lama mana pun...Sebab orang lain pun nak guna tandas jugak kan..

Kenangan yang masih terpahat disanubariku..

***mood rindu nak balik kampung..raya haji tak balik..cuti sekolah baru balik..lambatnyaaaaaaa


(mulai sekarang saya dah tukar alignment center ke justify utk entri yg seterusnya)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...