21 October 2011

Esok Punye Planning

huhuhuhu...

mata sakit tengok kain baju berlambak-lambat atas sofa..
Yang kat ampaian pun berlambak jugak...

Bila la nak keluar mesin lipat kain ni?
Ishkk...orang jepun tak nak reka ke mesin ni..

Gerenti laku puunyer..
Itu la keje yang tak pernah habis...

Tension pun ado..
Esok juga nak beli barang dapur, susu baby, pampers dan macam-macam lagi..

Kering sudah di dapur..
Berapa ratus la habis esok..???

huhuhu...
duit oh duit...

mengalir laju je ko ni..
takde saving-saving dah...zero..

2 comments:

  1. BARU JE LEPAS ABIS LIPAT KAIN T/HARI TADI
    TU LUM KIRA NAK BASUH KAIN YANG BERBAKUL
    NASIB LA DE MESIN BASUH
    KLU IDAK MAU RECYLE BAJU KEJENYER
    HAHAHAHA

    ReplyDelete
  2. perkara yang paling tak suka buat adalah lipat kain...tapi kena buat...jugakk

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...