19 October 2011

Aktiviti Lasak


Perangai dah nak sama macam lelaki.
Berani mencuba sesuatu kerja yang lasak.
Bab panjat pokok tu no hal la..


Walaupun pokok tu tinggi mana, akan ku jejak jua untuk mencapai hasrat.

Kisahnya...
Masa zaman kanak-kanak, aku dikira budak lasak la juga.
Panjat pokok, serah je kat aku..
Banyak pokok yang aku dah panjat contohnya pokok kedondong, mempelam dan jambu.
Pokok tualang tak berani la aku nak panjat..Mau tak turun nanti (padahal nak naik pun tak lepas pirahhhh..)

Tapi sekarang kalau disuruh panjat, aku rasa boleh lagi kot...
Tapi malu benor la mak orang panjat pokok.
Nampak sangat la tak senonohnya..kann

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...