20 September 2011

Sunyi Sepi Di Kaunter

Tanggal 20 September 2011, di waktu petang antara kau dan aku menjadi insan pendiam

bertugas di kaunter.

Kau buat apa tu?

Aku diam sebab tengah cari idea nak mengarang kat blog ni.

Ko mesti tengah baca gosip kannn!!! Kusyuknya ko.

Boleh dengar bunyi air pancut kat luar tu ha..

Betapa sunyi nye...Kalau kat kampung, mesti bunyi burung berkicauan..

*
*
*
*
*

Wei Zirah!!!! ko buat ape ha???

***gatal tangan nak menaip...ni la yg dapat...mengarut je kan...korang baca dan layan je la ek..



3 comments:

  1. weii ina....sori ler....aku terlalu kusyuk....
    aku tengah baca seorang blogger nie....sedih giler....tu yang aku tak berkata ape2....

    ReplyDelete
  2. betul ina. dia blk dari jg kaunter terus jer ckp kat aku dia bc blog tu mmg sedey giler!!!

    ReplyDelete
  3. ziera: no hal la..saje je..wat entri yg mengarut...janji tak mencarut kannn...

    lovely: tu la pasal..ke dia tahan airmata..sebab tu dia diam je kot...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...