26 September 2011

Jatuh Buai


Kisahnya begini..

Pada hari sabtu baru-baru ni, satu kemalangan kecil berlaku kat baby Aqil.

Baby Aqil jatuh buai..

Hati ni nak marah kat papa dia, sebab buai tu hanya sejengkal je dengan dia.

Aku masa kejadian tu berada kat dapur.

Tuppp...aku dengar baby nangis kuat.

Aku agak dah, baby jatuh buai..

Papa dia ni lambat sambut...

Habis dahi baby lebam dan calar -balar.

Baby jatuh atas tikar....Ada le kesan tikar kat dahi dia..

Gugup jantung aku masa baby jatuh tu..

Harap-harap tiada kecederaan dalaman...

2 comments:

  1. mucux: kadang2 gi bw hosp...yg x sakit pun boleh sakit..tu yg x berani nak bawa..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...