27 September 2011

Ceramah Keusahawanan Bersama Irfan Khairi


Ada ke yang tak kenal dengan En. Irfan Khairi ni..

Maybe yang tinggal di bandar mesti mengenali beliau.

Kalau di kampung tu lain la...Kannn

Teruja dengan dia...muda2 lagi dah jadi jutawan..

Jual peta kat internet je boleh jadi jutawan.

Tapi kena la ada skill, baru la jadi. Ye tak!!!

Memang best En. Irfan Khairi ni bagi ceramah. Walaupun selamba macam rap je dia terangkan,

tapi aku faham apa yang dijelaskan..

Banyak perkara baru yang aku pelajari untuk jadi usahawan berjaya..Maybe yang tak berjaya tu

salah teknik kot..Kena dengan teknik nya...Insyaallah akan berjaya..

Tak semua usahawan berjaya memulakan perniagaan mereka dengan bermodal..

Yang tak keluar modal pun ada..Kacang je lahhh...Korang tau apa..Nasib baik aku pergi dengar

ceramah tu tadi..Dapat banyyaakkkkkkk sangat ilmu yang aku tak tau dalam dunia internet ni.

***kalau ada kesempatan nanti, saya share la dengan kamu-kamu semua ye..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...