26 August 2011

Sebelum Pulang Ke Kampung


Service kereta tu amat penting sekali. Tayar kereta pun dah tukar. Packing barang (belum lagi). Kuih raya pun tak cukup lagi. Mak dah pesan beli kuih raya sebab mak tak buat kuih raya. (Baik mak)..

Aku sempat juga beli 2 helai tudung untuk mak. Untuk abah xde la..Nak kena cari ni. T-shirt pun kira ok la kan..

Smart Tag dah top up. Minyak dah isi penuh.

Apa yang penting...pemanduan mesti berhemah. Jangan nak pecut laju je sebab nak sampai awal. Kang sampai kat tempat lain pulak..Ingat tu!!!(encik suami)..

Harap-harap xde la barang yang penting tertinggal..

Selamat Hari Raya Aidilfitri ye kawan-kawan semua...

.....sambung blogging di kampung nanti......(kalau sempat la)


2 comments:

  1. Selamat Hari Raya.. Zana mohon ampun & maaf sekiranya ada tersalah kata & terkasar bahasa sepanjang perkenalan kita dalam dunia blog ni.. semoga lebaran kali ni lebih bermakna untuk kita semua.. take care.. Salam lebaran penuh ikhlas dari Zana Adieyza Sekeluarga..

    ReplyDelete
  2. zana: betul tu...saya pun sama...mohon maaf jika terkasar bahasa dlm blog ni...Selamnat hari raya...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...