02 August 2011

Menu Berbuka Puasa

Saat dan ketika inilah aku dan akak-akak kat ofis buka website resepi.

Saje nak masak lain dari yang biasa masak.

Tapi...terliur gak melihat gambar-gambar menu tu...

Almaklumlah perut tengah lapar kannn..

Semalam berbuka dengan ikan siakap bakar.

Dan makanan wajib makan masa puasa adalah buah kurma..

Eh!!! aku memang suka makan buah kurma ni..tak kira bulan apa...sedap..aku suka..

Kalau ramai beri sumbangan buah kurma akan ku poskan ke kampung..

Sebab keluargaku kat kampung pun memang suka buah kurma..

Kalau rajin sikit, kita gorengkan buah kurma tu...lagi best..

Sebab tak berapa nak rajin..makan cam tu je la..sedap jugok..

Last week dapat sumbangan buah kurma dari Yayasan Al-Bukhary..

Dan hari ni pulak...dapat dari PM dan isterinya...TQ..

Semoga murah rezeki buat penderma/penyumbang semua..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...