03 August 2011

Felda Dapat Duit Raya, Kami Pun Nak Juga

Wah...macam pantun 2 kerat pulak..

Yea kami-kami ni sangat sedey..

Sampai sekarang xde ura-ura kedengaran kat telinga ni bahawasanya gomen nak dapat

bonus atau bantuan kewangan sempena raya ni..

Sebab tu aku cuma order 2 jenis biskut je tahun ni..Setiap sejenis biskut tu cuma order

satu bekas je..Bajet weiii ...xdok

Kami-kami ni sangat jeles dengan Felda...sebab diorang dapat duit raya..yang PM

umumkan itu.

Bilakah PM nak umumkan bonus untuk gomen???

Maybe PM tengah fikir kot nak bagi berapa...Harap-harap ada la tahun ni ye..

7 comments:

  1. peneroka je yg dapat,staff felda xdpt pn...=)

    ReplyDelete
  2. DPT PUN 200-400 JA..PM KENE JG ORG FELDA..FELDA KN BWH PENGARUH DIA..UMPAN &
    PANCING XDPT DIPISHKN..

    ReplyDelete
  3. Nor: nak bagi....bagi je la semua kan...

    Faztee: Kita 1sen pun x dapat lagi...Ade ke idoook??

    ReplyDelete
  4. Su: semua nak kannnnn..tunggu je la announce dari PM kita ye...

    ReplyDelete
  5. klu xnk bg bonus pun selaraskan gaji ker elaun rmh naik ker sedap sikit hati doa2kanlah agar ianya benar2 berlaku......

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...