09 July 2011

Tragedi 080711


Detik yang sangat mencemaskan aku dan keluargaku..

Ia memakan masa selama 10 minit..

Muka dah mula berubah rupa..

Panik ooooo...

Cukuplah sekali je berlaku dalam hidup aku..

Tak mau dah...

Sungguh tragis...

Jutaan ucapan terima kasih pada 2 orang awek yang telah menjumpai semula anak saya

tu..Nasib baik kamu yang jumpa...

Kalau orang jahat yang jumpa...Say good bye la nak jumpa semula dengan anak aku tu..

Dalam sesaat tak berpaling kearahnya...tiba-tiba boleh hilang dari pandangan mata..

Kisahnya...

Anak ke-2 aku...si Afiq..hilang kat Pasar tani Putrajaya semalam...

Naik pucat muka aku dan laki aku...

Cari di tempat yang berhampiran...x jumpa jugak..

Rupa-rupanya..Afiq dah jauhhh..

Afiq ada kat parking motor dahhh..

Mak aiii..jauhnya...dari aku

Patut la aku cari ..tak jumpa..

Dalam 10 minit kemudian..

Nampak 2 orang awek tengah pimpin tangan Afiq yang teresak-esak menangis..

Syukur Alhamdulillah dipertemukan semula...

6 comments:

  1. ilhamdulillah jumpa...jangan leka wei...banyak bende leh jadik dlm beberapa saat jerkk

    ReplyDelete
  2. Axie n Cinda :takut aku wei...lepas ni memang kena pimpin je tangan dia..

    ReplyDelete
  3. anak aku yg sulong pnh gak ilang mujurlah aku cepat sedar kt Alamanda pulak 2!. Kononnya nk jln sdr leka sgt agaknya spai terrrikut ngan sorg aweks nie@blur jap!!! punyalah aku gelabah tahap maksima panggil punya panggil dek kesesakan org kt sana bygkanlah.....taubat aku tiap kali nk p mana2 aku mesti cr troly senang klu xder troly ikat tgn dia hehe

    ReplyDelete
  4. len kali pegang tgn ank2..xpun dukung je..mmg le pnt tp dlm kdaan ramai org plu le wt gitu

    ReplyDelete
  5. fuh nasib baik jumpa.... alhamdulillah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...