27 July 2011

Ku Tanggung Derita Itu

Assalamualaikum..wbt..n Salam Sejahtera..

Rasa macam dah lama sangat tak update blog ni..

Miss U blog..

Bukannya malas...tapi tak larat..

Ce tengok tajuk tu.."Ku tanggung derita itu"..

Derita sangat ke?

Tuan punya blog jatuh sakit..

Demam+selsema+telinga berdesing=derita

setakat demam dan selsema...itu normal la..

Tapi telinga berdesing yang tak tahan tu..

Rasa cam duk dalam gua je..Bergema tak ingat

Dah 3 hari telinga ni tak baik2..

Macam2 petua dah diamalkan..tapi takde kesan pun..

Last2....semalam aku gi klinik swasta...jumpa doktor..

Dia cuma cakap telinga aku merah..

Kalau tak baik jugak...kena refer balik..

Aduhhhhhhhhhhhh duh duh duh...!!!

Sengsara kejap..

Pekak sebelah telinga ni..bukan tu je..aku selsema berdarah sekali..tak pernah aku alami.

ini adalah 1st time tau..

Isnin aku EL...semalam aku sempat gi keje pagi je...tengahari aku dah chowww..balik

n then hari ni aku ambik cuti...

Bukan aku je tak sihat..

Baby Aqil pun sama..

Demam+selsema+batuk=semput..

Isnin hari tu dah bawa gi klinik..

Tapi masih tak sembuh2 sampai la ni..

Ciannya tengok...Tak bermaya je..

Moga baby cepat sembuh dan boleh main cam biasa...Mama rindu gelak tawa baby..

**weekend...duduk rumah je..sebab tak sihat...

hajat nak gi kenduri kawin dan besday zara (anak kak min)...

Hancusssssssssss...program....

***baiti....tu la ingat nak suruh laki aku gi gotong royong kat blok..alamaknya sume

cancel...

Suruh laki aku jaga aku lagi baik...Ko gi ke?

4 comments:

  1. i pegi..ape pun dh slmt..
    just get well soon 2 both of u!

    ReplyDelete
  2. faztee: tu la...selsema dah ok sikit...tapi telinga ni...tak dengar..baby masih seperti tu jugak,

    ReplyDelete
  3. Salam Deyna,

    Saya nak bertanya la. Telinga awak yg berdesing tu dah ok ke ek?
    Saya ni sama cam awak. Selsema, batuk teruk. Pastu telinga berdesing sejak seminggu lepas. Tensen dah. Huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam..amalia, Cuba pergi klinik. Doktor akan bagi ear drop..titis dlm telinga..insyaallah ok

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...