13 July 2011

Bersawang

Assalamualaikum..wbt..dan Salam Sejahtera blogger n readers sume..

rindunya kat blog aku ni..

dah lama tak update..

lama pun xde la lama sangat pun..

beberapa hari je tak update..

tapi rasa cam berminggu-minggu lak..

sekarang aku tengah berkursus..

Cari ilmu lagi..

Blajar MS Powerpoint 2010..Advance gitu..

hari ni merupakan ...last day aku berkursus...

esok pulak duty kaunter..

Ngamuk tak bos aku..berapa hari aku xde kat tempat..

habis kursus duk kat kaunter lak..

Apa boleh buatkan...

Keje lum dibereskan lagi...bos send emel suruh print dokumen..

mak aiii..banyaknya attachment...

baru 50% siap...

lepas print..rasanya kena binding...normal la tu..

aiiishhh..

Jawapnya..aku boleh settlekan..khamis petang kot..

Boleh ke??

Jumaat bos nak terbang dah...

haru aku dibuatnya...

tatattatatata...

3 comments:

  1. Hye, Nk tumpang promote bleh? This blogshop, http://hijab-intrend.blogspot.com/ or you can find us at fb 'hijab-intrend blogsjop'.

    Kat sini kami ada menjual shawls yg sgt cantik. The latest one is custom made shawls. Sangat cantik dan berkualiti tinggi. Setiap jenis kain, kami dah test kualiti tu. Heee. Thanks btw! (;

    ReplyDelete
  2. yus: habis sudah

    Enuni: boleh...apa salahnya...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...