20 June 2011

Tugasan Hari Ini- 200611

Salam Isnin...

Nak jugak aku post entri walaupun takde apa-apa citer menarik yang nak dikongsikan kat sini. Tengok kawan aku update...aku pun menggatal tangan jugak..

Cuma nak citer je..

Ini adalah tugasan untuk hari ni..

Pagi:
  • gi perhimpunan bulanan....dah lama tak berhimpun..(hari ni banyak lak lagu yang nak dinyanyikan seperti Negaraku, Amanah, 1Malaysia dan Senyum) Bagus jugak nyanyi-nyanyi ni...sampai tengah hari pun aku ok je..
  • Pastu kemas tempat...Al-Maklumlah nak audit 5S kan dan cuma tinggal 2 hari je lagi..Risau jugak la...Tak pasal tempat aku yang dicheck nanti...Mampus takleh jawab.

Petang:

  • jadi PA...(menjadi tanggungjawab seorang kerani menjaga timbalan semasa ketiadaan PA nye)
  • Balikkkkk....pukul 5 petang

4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...