14 June 2011

Blog Merah


Pantang je kalau kakred post new entri...mesti aku jenguk.

Nak je tau ape story mori dia..

Yang paling aku suka baca dalam blog kakred ni adalah...pasal cuti-cuti..

Baru-baru ni kakred n family gi bercuti kat Australia...(best nya)

Bila la aku dapat gi luar negara lagi...last gi pun tahun 2007 kot...Tak ingat dah...

Takde la jauh sangat..ke Bandung je..

* Dulu aku tak pernah buka pun blog kakred ni..Sebab aku tak tau pun dia ni blogger

popular...Lepas aku tengok kat list orang lain...Aku pun try buka blog kakred ni...

Memang sangat popular la kakred ni..Siap masuk suratkhabar lagi...Blogger Jutawan

gitu.

Dan kepada sesiapa yang tidak mengenali beliau, jom la singgah ke blog Redmummy ni.

Merah gitu..Aku pun suka merah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...