29 June 2011

Azim Palm Square Food Court









Minggu lepas, pergi basuh kereta yang cam dah kelabu asap...

Segan kalau nak bawa kereta cam tu..

Kebetulan kat carwash tu ada kedai makan..

Perut pun lapar..yang terlebih lapar...anak aku tu le..si Alya..Asyik lapo je..Bila masa nak

kenyang pun tak tau la..Badan je kecik..tapi makan banyak..

Kawww...giler tomyam dia...Best sangat..kena la dengan tekak aku..Itu bagi aku la..

Korang punya citarasa...i dont know la..

Daging kicap dia pun best...dia bako dulu daging tu..mabeles..

Sambil layan ujibakat Kliauan Emas kat Astro...

Lawak giler...Cam Maharaja Lawak lak aku tengok..

Ada yang tengok lirik kat kertas la...Ada yang baca lirik lor..

Macam-macam ada...Sedara mara Dato' Siti Nurhaliza pun masuk gak...

Layan...

**kedai makan ni kat Dengkil...ala yang sekali dengan carwash tu...Nampak banyak

pokok sawit...kalau x silap la..

2 comments:

  1. hye kak.. saLam perKenaLan..

    keCur aIr liuR kak baCa paSAl tomyAM.. haiyokkk ada yang G caRi tOm yam balik nih..

    keeP in tOuch yer akak

    ReplyDelete
  2. makan peveret...tomyam tau....try la gi kat sana...tak tau la tekak memasing...bagi akak..itu dah sodapppppppp

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...