23 June 2011

Aku Kelaparan...

Seyes....aku sangat-sangat lapo sekarang ni. Aku perlukan sesutu untuk dimakan. Yang penting halal.

Disebabkan aku pi hantar sepupu aku gi lapor diri...aku tak sempat nak beli makanan kat kafe.

Perut dari tadi tak henti berbunyi...Gggrrrrrrrr..

Tak sabar nak tunggu LUNCH!!!

Roti pun aku tak stanby letak kat ofis...Kalau tak...takde la aku kelaparan macam ni.

*** lepas ni nak letak maggi kat ofis...bila lapo, boleh belasah je. Pastu nak stanby roti jugakk..Time pregnant dulu, tak ingat....tiap-tiap hari ada roti kat tempat...

*****memandangkan 5S dah habis....boleh le letak roti dan segala makanan kat tempat..yahuuuuuuuuu...yabedabedu..


2 comments:

  1. faztee: sorry lambat reply..aku 1/2 day smlm..gi check up

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...