04 June 2011

5S Yang Tak Pernah Habis...


Nak citer sikit kat sini bahawasanya saya dah tak jaga Pantri...Saya dah tukar incharge Galeri pulak.. 1 apa pun tak buat lagi..Nak tukar semua dah macam tak sempat je. Cover belakang tu dah tak boleh tarik. Ketat sangat. Nampak gaya nya, tukar gambar baru je la..Itu pun kalau sempat print la...

Lagipun saya incharge dgn pegawai lelaki la...Nampak gayanya yang akan turun padang cuma saya sorang je la..Mampu ke..Tapi sebelum ni incharge Pantri pun sorang jugak..Boleh je..Tengok je la apa yang termampu yeeeeerrr.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...