30 May 2011

Tak Dapat Layan Dah

Khamis lepas, last tengok Marimar. Hari ni dah start keje balik dan terpaksa meninggalkan citer Marimar itu. Nak layan kat youtube macam tak banyak episod je yang diupload oleh peminat tegar Marimar. Harap-harap ada lah yang sudi menguploadkan episod-episod yang aku ketinggalan tu. Cam ne episod seterusnyakan. Mesti best. lagi bab si Angelica tu. Yang jahat sesangat tu.

6.30 petang masih boleh layan citer Cinta Melody sebab aku balik keje pukul 5.00 petang. Masih boleh diselamatkan lagi. Mula-mula malas nak layan sebenarnya citer ni, tapi husband aku dah start layan, pe lagi aku pun tumpang sekaki la.

Makin hari, makin best lak citer ni. Jadinya, hari ni boleh layan lagi la..Citer pukul 5.30 petang memang aku dah tak layan. Malas nak layan sebab aku selalu sampai rumah dah pukul 6 lebih. Sebab pe? Sebab kena ambik anak sulung aku balik fardu ain. Sebab tu malas nak layan. Memang tak sempat pun. Setakat tengok sekerat jalan, baik tak payah.

Sekian terima kasih. Jumpa di entri seterusnya. Bila? tunggu je la...bila-bila masa saja dari sekarang...

Semoga anda menjadi pengunjung setia di laman ini. Ketemu lagi ya...

2 comments:

  1. tolong ek ..nk aply gk taska..xlrt dh ngan pblm cr pngasuh..utk thun dpn

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...