31 May 2011

Menyisih

Naik keje je...dah kena wat 5S...sisihkan apa yang perlu disisihkan. Kalau tak pasti menyemak je kan. Ni float 2009.

Mesin perincih... mak aiii besornya...heavy duty punye..aku cilok dalam bilik bos aku..hehehe..malas nak buat dalam bilik dia..tu pasal aku bawa keluar dan ditempatkan kat ruang kerja kau...bila takde keje..boleh la sisihkan...

Ni la hasil kertas yang telah di shread kan...dah macam mee je...Tapi berhabuk..tak tahan hidung laaaaa...nak terbersin je...Bahaya kan...

Berapa kilo daaa....Berapa RM yang boleh dikumpul agaknya...Ni semua untuk 5S...
Tapi tak siap lagi....banyak lagi nak di sisihkan tu...tak tau dapat berapa kilo semuanya...

dan

nasib baik kertas surat khabar yang aku simpan sebelum berpantang tu tak dijual lagi...selamat..

4 comments:

  1. kak ina kau masuk keje jew upacara ini kembali
    klau x sorg pon xdew niat nk buat termasuk la aku :)

    ReplyDelete
  2. cik puan izan: rm tak tau ke mana nanti...maybe ke tabung 5S...

    cik ain mucux: tmpt aku happening la hr ni...ramai mengshreadkan kertas kat tempat aku td...

    ReplyDelete
  3. blhtaujenamamesinperincih tu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...