30 May 2011

Kembali Semula

Assalamualaikum...w.b.t

Salam Isnin...

Setelah sekian lama bercuti, hari ni bermula la episod busy...keje..keje..keje..

dah panggil balik.


Nak kata blurrr..tu xde la sangat...Cam biasa je...

Tapi rasa masa tu cepat sangat berlalu...tup..tup..baby dah 3 bulan..

Baby dah pandai gelak kuat...Dah pusing 360 darjah...

Mula-mula kepala atas bantal...pastu
tengok2 kaki pulak atas bantal..

Minggu ni baby tinggal dengan neneknya kat rumah...

Minggu
depan baru hantar baby ke taska. Harap-harap baby selamat dalam jagaan taska..

**masuk ofis..dapat tau ada pegawai baru kat sini...pastu dengar citer sedih...adik bos

aku
meninggal dunia minggu lepas..Takziah diucapkan...

Sambil berlinang airmata menceritakan


mengenai arwah...Semoga bos hadapinya dengan tenang...

yang hidup pasti akan mati..Hidup
didunia hanya sementara..

**21 Mei...mak kawan aku meninggal dunia di Pahang..29 Mei kawan aku tu buat kenduri

kawin..mesti sedih sebab mak tiada disisinya disaat dia meraikan hari bahagianya..

Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...Sorry x dapat datang ke majlis kamu tu.

Cukuplah setakat ini sahaja...tunggu next N3 ye..

Wassalam

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...