05 May 2011

Endless Love

versi Filipina

versi Korea

Korea vs Filipina

Filipina vs Korea

p/s: sebelum ni dah tengok versi korea..sekarang nak cuba tengok versi filipina pulak..Apa-apa pun heroinnya sangat cun..mesti tengok

4 comments:

  1. hero dia pun hensem juga.. Suka tengok diorang berdua berlakon sama-sama...=)

    ReplyDelete
  2. diorg ni couple or suami isteri ye?

    ReplyDelete
  3. paling minat yang versi korea tu dulu..autumn in my heart..minat heroin dia, song hye kyo..last2 heroin dia mati sakit kanser masa kena dukung tepi pantai..sedih2~ huhuhu..

    ReplyDelete
  4. ye..saya pun minat sangat kat song hye kyo tu..cun giler...tapi dah lama saya tak layan citer korea...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...