17 April 2011

Wajahnya Benilai Setengah Juta


Terkejutnya aku dengar berita ni. Betul ke? Tak mustahilkan dengan raut wajahnya yang cantik itu, dia dibayar setengah juta oleh sebuah syarikat kecantikkan itu.

Siapa lagi kalau bukan Rozita Che Wan. Sebagai duta produk Safi Rania Gold, Rozita bukan sahaja mendapat bayaran yang tinggi malah dirinya juga dilindungi oleh insurans. Wow.Kebabommm!!

Rozita hanya berkata "sememangnya saya tak sangka apabila pihak Safi menawarkan saya dengan tawaran yang cukup lumayan". Untungnya Rozita ni kan.

p/s: Aku pun pakai produk safi ni jugak. Ia memang sesuai la dengan kulit aku. Produknya berkesan. Tak perlulah aku nak habiskan duit beli produk yang mahal-mahal.Yang ni dah OK.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...