17 April 2011

Telur Masin


Korang suka tak makan telur masin ni. Ishh..feveret tu kalau dimakan dengan nasi kerabu. Kalau takde telur masin ni, rasa cam tak lengkap je nasi kerabu tu. Ye la nasi kerabu ni kan tawar rasanya, kalau di makan dengan telur masin baru la rasa sedap sikit.

Kat bawah blok aku ni ada astu kedai kelantan. Memang marvelous la makanan kat situ. Kat Putrajaya, kedai dia la yang paling laku sekali. Full je meja. Tak kira hari keje atau cuti. Mesti ramai orang makan kat situ.

Pelbagai juadah ada kat situ. Nasi kerabu, nasi dagang, nasi berlauk dan macam-macam lagi la. Kalau nak ditaip memang berjela la panjangnya. Siapa yang dok kat Putrajaya ni, singgah la kat kedai "Mama Cafe" ni. Orang Kl pun boleh datang jugak.

2 comments:

  1. kat ni yer sis?kite dkt je dah tu.abg angkat kite org tgnu ada buka kedai mkn gak kat presint 9.ramai org kerajaaan suka lpak mkn.telur masin my fav.suka mkn ngan bubur nasi panas2.perghhh ngan nasi kandar pun masyukkkkk!

    ReplyDelete
  2. kat bawah blok. fasa 11. kuarters tanah runtuh. kat sini pun org gomen la yang suka lepak..Abg2 polis, nurse..ramai la. harga ok...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...