28 April 2011

Take..Cut...Paste

Dulu punye hobi ni..Boleh bergaduh dgn kakak sebab nak gambo ni. Abah aku memang tiap-tiap hari beli suratkhabar (BH dan Utusan). Aku apa lagi, wat projek la, sape dapat dulu gambo ni bermakna dia punya la..haa tu pasal kena cepat. Siap je abah baca, aku ambil mukasurat yang ada gambo CT n then aku gunting dan tampal kat buku ni. Buku ni semua gambo CT... Masih ada lagi dalam simpanan aku. Aku bawa buku ni ke rumah aku kat Putrajaya. Suka...suka..suka Datuk Siti Nurhaliza...lagi-lagi senegeri dgn aku...

2 comments:

  1. dulu mase zaman sekolah, rajin gak potong2 gambar n kumpulkan dalam satu buku..
    skrg tidak lg..x sempat dah nak menggunting bagai..

    ReplyDelete
  2. ni zaman sekolah punye citer la..sekarang xde dah wat keje ni...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...