25 April 2011

SIAPA NAK JOIN BLOGLIST FALIHINJASMY.BLOGSPOT.COM, SILA ANGKAT TANGAN MACAM SAYE


Saya tak nak lepaskan peluang untuk join bloglist Falihinjasmy. Memandangkan saya telah ditag oleh faztee, dan dengan segala hormatnya saya pun nak join jugak.

Saya ni orang baru dalam dunia blog. Saya perlukan ramai sokongan dibelakang saya. Kalau tanpa mereka, siapalah saya. Cewahhh!!!Ayat poyo je.

Blog saya ni tak la glamer mana pun, ce tengok followers saya pun sikit je ha. Saya suka kongsi citer saya dengan pengunjung. Sebab saya banyak citer. Tak habis-habis nak citer.

Itu lah sebabnya saya nak join bloglist Falihinjasmy ni.

Saya nak ajak kawan saya join jugak. Tanpa segan silunya, saya nak tag cinda, mucux dan axie.

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...