13 April 2011

Segmen Buat Blogger Baru - Blog Kurang 300 Followers


nak jugak join w/pun follower cuma 50 lebih je. Jom terjah Bangku Kosong untuk yang berminat cari kawan lebih.

9 comments:

  1. dah kene revie blog ko

    tag kamu
    http://shares-something.blogspot.com/2011/04/gugu-gaga-1st-ga.html

    ReplyDelete
  2. singgah dari bangku kosong . singgah blog saya juga . follow kamu . follow anna ea . salam kenal .

    ReplyDelete
  3. Anna:salam perkenalan..saya akan terjah awak jap lagi..tunggu
    nurdiyanah: TQ..jap lagi saya nak terjah awak

    ReplyDelete
  4. faztee: sama la kita pilihan ptg berehat di bk

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum...

    blog BK byk membantu. kalo ada lg segmen mcm ni di blog tu, join la..

    happy blogging :-)


    regards,
    BLADE EDGE

    ReplyDelete
  6. Blade Edge: Waalaikumussalam..

    Betul tu. Segmen tu banyak membantu blogger2 baru macam saya ni. TQ

    ReplyDelete
  7. salam ! dtg dri segmen bro harulhassan :) salam kenal . jom singgah blog saye pulak ^^

    ReplyDelete
  8. singgah dari bangku kosong...
    balas singgahan awk...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...