06 April 2011

Scha Dan Usop Wilcha Bersaudara?

Trademark Usop, tengok tangan dia tu. Dato' Siti Nurhaliza pun dah nak jadi macam Usop. Makn Glamour la Usop Kita. Dulu Tak berapa famous sangat. Sape kenal Shy8. Tu dia la. Lepas ni mesti ramai pengarah yang nak ambik Usop Berlakon citer dia.Meletopss!! Tapi hakikatnya Usop ni memegang jawatan yang tinggi sebenarnya. Usop ni Pengarah sebuah syarikat.

Malam tadi dalam Fuhhh!!! Schya pakai kain pink ni la dengan baju biru. Cantik sangat. Scha gtau Awal Ashaari bahawa Usop ni pakcik dia. Pakcik Syed. Lor, rupanya bersaudara Scha dengan Usop ni. Baru aku tau.

Aku nak tengok Fuhhh!!! tu pun sebab nak tengok Siti Nordiana. Katanya dia bercinta dengan lelaki yang lebih muda dari dia. Layan jugak la walaupun Fuhhh!!! start pukul 11 malam di TV3.

**Malam ni saya akan muncul bersama uncle saya, sepusat sepusing sorang tonggek sorang pusing, mak lain ayah asing live di Tv3** dari FB Wall Scha. Puas la aku cari maksud tu, rupa-rupanya.........(jawapan di atas ^)

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...