20 April 2011

RM50 Juta

Kalau aku ada RM50 Juta, tak pun RM1 Juta pun dah terlebih banyak bagi aku. Terlebih la sangat. Berbalik pada RM50 Juta, apa aku akan buat dengan duit sebanyak tu.
  • Berhenti keje
  • Umrah/Haji
  • Sedekah/Derma pada yang memerlukan
  • Baiki surau/masjid/sekolah yang rosak
  • Bagi mak abah
  • Beli rumah/kereta/tanah
  • Bercuti di dalam dan luar negara
  • Shopping sana sini (apa yang tak tercapai nak beli tu)
  • Selebihnya, simpan la..takkan nak habiskan..apa la korang ni
p/s: mengelamun sejenak kalau aku ada duit sebanyak tu...

2 comments:

  1. memang best neng!!! uhuhu i want oso!!

    ReplyDelete
  2. sapa tak mau kan...ada ke orang tolak?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...