22 April 2011

Kuiz - Jom Teka


Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Cepat je rasa, hari berganti hari. Hari ni dah pun hari Jumaat (last keje utk kakitangan awam). Esok mesti banyak perancangan nak kesana sini kan. Apa-apa pun hati-hati di jalan raya.

Hari Jumaat ni juga memberi inspirasi kepada saya untuk mengadakan kuiz untuk pengunjung blog saya. Ia berkisah kan tentang dunia hiburan, lirik lagu, filem, drama dan yang membabitkan artis tanah air mahupun luar negara.

Sebelum ni saya ada buat kuiz Jom Teka, tetapi tiada sambutan atau tak tau jawapan. Cam tu la bunyi nya. Lagipun kuiz untuk Jom Teka tu, saya tak sediakan hadiah untuk pemenang. Tetapi untuk kuiz yang baru ni, saya ada menyediakan hadiah untuk korang yang meneka dengan tepat dan terpantas.

Selamat Mencuba..Good Luck!!!

Jap lagi saya akan buat kuiz..tunggu ye..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...