26 April 2011

Keputusan Jom Teka Lagu

Pemenangnya adalah Mastura Zakaria.

Saya nak tutup sekarang la peraduan tu memandangkan dah ada pemenangnya. Wat pe tunggu lagi kan. Sebab saya nak buat jom teka lain pulak. Selamat Meneka!!!

***Mastura ni penuhi syarat-syarat dalam jom teka tersebut.

p/s: dan saya remove terus N3 tadi...malas nak edit tarikh tutup.

4 comments:

  1. hoyyyyyyyyeeeeeeee..hahahha..nak pi edit jugak la taikh tutup....satgi naya ja kena serbu..hahahha

    ReplyDelete
  2. delete n3 pun xpe..naye kat org

    ReplyDelete
  3. HAHHA..TAHNIAH2..SY PN DH DELETE LE..NT ORG YG KNE TAG XYH MSUK DA

    ReplyDelete
  4. kalut malut betul la si deyna83 ni...duk lari tgk anak nangis pastu nak wat blog lagi..tu pasal jd lagu tu..sorry ye..haaa delete je n3 tu ye

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...