26 April 2011

Jom Teka Mata Siapa Ni

(Banner)

Cuba teka mata 4 orang artis di bawah ini:






Syarat-syarat penyertaan adalah seperti berikut:
  • Jadi followers saya
  • Letakkan tajuk entri anda "Jom Teka Mata Siapa Ni Bersama Deyna83"
  • Masukkan banner Jom Teka Bersama Deyna83 dalam entri anda
  • Pastikan ada nama blog deyna83 dan linkkan ke entri ni ye
  • Tagkan kepada 3 orang kawan sahaja, tak perlu ramai-ramai
  • Jangan lupa tinggalkan link post anda ke ruangan komen di bawah ni. (senang nak terjah balik)
  • Cuma letak jawapan sahaja dalam entri anda, tak perlu letak gambar mata diatas.
Tarikh tutup : 26 April 2011 (3 petang)

**Jawapan yang tepat dan terpantas akan menerima hadiah istimewa dari saya. Saya akan umumkan nama pemenang dalam blog saya ni.

Selamat Mencuba....

"klu: semua artis wanita dan sudah berkahwin"

7 comments:

  1. salam singgah dari ewanrani...nice blog..selamt berblog...hehe...slalu datang ewanrani..nanti ewanrani datang sini slalu jugak...hehe

    ReplyDelete
  2. tQ...saling singgah menyinggah ye

    ReplyDelete
  3. hai...^__^salam kenal nanti izan join teka teki deyna ni yer...tungguuuu....

    ReplyDelete
  4. Alamak! Tak dapat teka lah mata siapa tue. :( Rasanya, artis yang pertama jek Arol tahu.

    ReplyDelete
  5. cik izan: salam perkenalan...

    Arol:susah sangat ke soalan tu..nanti saya buat soalan yang senang-senang ye..

    ReplyDelete
  6. akak....nana join ye...
    xtau la betoi or tak...hentam je.=)


    http://nananadya.blogspot.com/2011/04/jom-teka-mata-siapa-ni-bersama-deyna83.html

    ReplyDelete
  7. esok saya bagi tau jawapan ye..tunggu..keputusan keluar esok..nanti join lg ye teka akan datang

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...