17 April 2011

Jom Bersukan!!

Dah lama tak main futsal. Jom..jom..jom kita main futsal nak tak? Wah..baru habis pantang ada hati nak main futsal. Tak boleh, tak boleh...Tunggu la berbulan2 dulu baru la boleh main kan. Best kan main futsal. Korang minat tak main futsal? Tercungap aku kejor bola.

Ni la aktiviti bahagian aku. Macam2 lagi la sukan yang aku main. Main bedal je. Tapi sebenarnya aku ni suka main bola tampar. Bola jaring tak pandai sangat. Boling belasah masuk longkang je. Badminton dah lama tak main. Main pun masa aku duk kat kampung dulu. Tali raket putus je, beli baru terus. Ala beli yang murah-murah je. Janji boleh main.

Rasa cam nak main badminton la. Raket banyak kat rumah ni. Husband aku punya.
Apa-apa pun tunggu berbulan2 dulu ye. Tunggu aku ni sihat sepenuhnya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...