01 April 2011

Injection



Hari ni tanggal 1 April 2011, aku dan baby kena gi check up kat Klinik Kesihatan Putrajaya. Kesian baby nangis kena inject.

Sebelum gi inject, aku dan baby kena timbang dulu. Berat baby naik lagi. Sekarang dah 4.3kg berbanding minggu lepas 3.7kg. Kira ok la tu kan.

Berat aku pun naik jugak.hahhaha..Biasanya berat aku 44kg gitu la tapi tadi gi timbang berat aku dah naik ke 47kg..huwaaaaa..Manyak naik itu macam..Memang aku nak naikkan berat badan. Anak ke-3, berat aku baru naik. Tadi jugak, misi bagi aku pil perancang "Noriday". Start makan malam ni. Minta2 aku tak lupa makan pil ni.

Lepas ni check up 28 April pulak.

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...