22 April 2011

HyppTV’s Exclusive Bloggers’ Party!

Aku nak pergi parti bersama blogger-blogger lain. Kalau bertuah badan, manalah tau terpilih untuk ke parti yang happening ni. Selain tu aku nak tau lebih lanjut pasal HyppTV ni. Mungkin lepas dengar secara terperinci pasal HyppTV ni, aku terus tukar streamyx ke unifi pula. Siapa yang tak tau, unifi mempunyai kelajuan yang tidak ada pada broadband yang lain.

Lagi pun ini pertama kali aku menyertai peraduan dari Nuffnang. Harap-harap Nuffnang berbesar hati memilih saya dan pasangan untuk menyertai parti itu nanti. Mana lah tau dapat jumpa blogger-blogger yang terkenal di Malaysia ni. “Tuah ayam Nampak dikaki, tuah manusia siapa yang tau”.

Yang aku tahu pasal HyppTV ni berbanding TV satelit lain adalah:

  • Kita cuma bayar apa yang kita nak lihat.
  • Cerita terkini diperolehi dalam masa 24jam contohnya CSI yang disiarkan di US boleh dilihat dalam tempoh 24 jam
  • Kita boleh pilih siaran ikut masa yang sesuai.
    Walaupun hujan, kita masih boleh menonton tv. Itu akan membuatkan ramai akan memilih HyppTV.
  • Aplikasi interaktif seperti Jadual Penerbangan, Permainan,Waktu Solat, Fakta Sejarah dan banyak lagi.
Apa nak ditunggu lagi, rugi kalau lepaskan peluang yang hebat macam ni. Siapa yang nak beri peluang macam ni selain Nuffnang. Fikir-fikirkanlah. Anda mampu memilikinya.

2 comments:

  1. Kak, sori la letak komen yang xde kaitan kat cni..hehe..cari2 shoutbox takde..sudahnye letak kat komen je..ade buat entri spesel untuk akak sebab jadik follower yang ke 100..hehe..

    Link: ENTRI SPESEL: Follower AAL yang ke 100!!!

    ReplyDelete
  2. tq pami..sbg penghargaan, akak nak wat entri khas utk pami..so pami kena terjah sini balik..kalau nak tengok la!!!dan pasal shoutbox tu nanti akak letak la kat dalam blog akak ye..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...