25 April 2011

Dah Lama Tak Ke New Zealand

Korang pernah gi New Zealand tak? Dulu aku selalu jugak gi New Zealand. Member aku tinggal kat sana. So, ada sebab la aku ke sana. Bagi aku New Zealand tu dekat je.

Sebab dah biasa pergi kan. Lain la tak pernah pergi, mesti rasa jauh sangat. Aku gi pun bukan nya naik flight tapi naik kereta je. Bior betul !!!

Betul la, tak baik menipu tau. Sape ajor nipu. Memandai je kamu ni. New Zealand atau dikenali dengan Felda Kg. New Zealand tu terletak di Maran, Pahang.

Kan aku dah cakap aku tak tipu tapi kamu yang tertipu. Lain kali kalau nak baca entri, kena la baca habis-habis. Baru faham citer.

4 comments:

  1. haha...bagus2..boleh uji same ada pmbace bc smpai abes ke x entry...(^^,)

    ReplyDelete
  2. hehe..dah agak dah..
    terkena ngan membe pahang tahun lepas.. :D
    ceh..

    ReplyDelete
  3. BC TAJUK PN DH AGK KT PHG..XTKNENE PUN

    ReplyDelete
  4. ila: betul tu

    qucachahir: ye ke..hehehe

    faztee: tekaan kamu sgt hebat

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...