09 April 2011

CUJEN THE LEJEN GIVEAWAY


Nak join giveaway la dari Cujen. Harap-harap saya boleh menang kali ni.

Ni cerita lawaknya:

Suatu malam seorang isteri meminta wang belanja tambahan dari suaminya seorang yang kedekut.
Lalu suaminya mengeluarkan wang RM 5000 dari poketnya lalu berjalan ke arah cermin. "Awak tengok wang yang di dalam cermin itu ?" sambil menunjuk kedalam cermin... "Awak ambil yang itu.. dan yang diluar cermin ini.. adalah wang saya!" Malam berikutnya si suami terkejut ketika baru balik dari pejabat dan melihat ada satey kambing serta rendang di meja makan. Lalu ia bertanya kepada isterinya, "Mana awak dapat wang untuk beli semua ni?" Isterinya tidak menjawab... dan terus menarik tangan suaminya masuk kebilik. Di dalam bilik.. suaminya mengulangi pertanyaannya.. lalu si isteri pun menanggalkan semua pakaiannya dan berjalan ke depan cermin.. "Awak lihat tubuh yang di dalam cermin itu ?" sambil menunjuk kedalam cermin... "Itu adalah kepunyaanmu... dan yang diluar cermin ini pula adalah kepunyaan penjual satey ini !"

Dah habis baca ke, saya nak tag kat 2 orang kawan saya ni iaitu Zirah dan Nadia.

Dan saya memilih hadiah no.1 iaitu MNG Tatto Tote Bag. Kalau ramai pilih hadiah tu, kasi je hadiah yang lain k.


1 comment:

  1. hai, thanks join my giveaway. mmg ramai pilih mng bag tu..heheheh...anyway, gud luck for u! tggu minggu depan ye pengumuman nya.

    JOM JOIN SAYS.MY
    (register guna akaun FB je)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...