04 April 2011

Buku Inspirasi Ku

Ni buku Sekolah Menengah Kebangsaan Maran (SMKM). Aku memang simpan buku ni. syang kalau dibuang walaupun buku ni dah bertahun lalu.

Macam-macam ada dalam buku ni antaranya gambar album kelas (dari tingkatan 1 hinggalah tingkatan 6), persatuan/kelab/sukan, candid kamera, nukilan pelajar, lagu sekolah, takwin tahunan, gambar cikgu-cikgu, laporan, renungan, senarai pelajar cemerlang dan banyak lagi la.


Bila tengok album kelas, teringat semula kawan-kawan kelas yang dah lama takde khabar berita. Rindu sangat kat diorang semua.

2 comments:

  1. sayangnya
    dulu saya pengumpul majalah sekolah
    skang saya x tau kemana kotak simpanan saya
    hampeh

    ReplyDelete
  2. saya cari sampai keliling rumah. Nasib baik tak hanyut dek banjir.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...