17 April 2011

5S...5S...5S

Orang kat ofis sibuk 5S sekarang ni.Dah musim dia. Bertungkus lumus la mengemas tempat ye. Nasib baik aku kat rumah masih cuti bersalin. Nak tanya ni, sapa cover tempat aku ye. Ala pantry aku la. Camne sepah tak? Ke dah ada pengganti baru. Aku ok je.

Ni gambar masa kami buat lawatan 5S kat bahagian lain. Nak tengok camne susun atur diorang. Tengok gambar tu teringat kat En BD kita ni ha. Dia dah lama tukar. Ikut wife dia. Ye la, mana boleh duk jauh-jauh kan. Bahaya tu.

Tengok gambar paling atas tu, tertanya-tanya aku "nape la kak aina tu jalan sorang-sorang". Aku, fidah, ain, baiti selamba dek je jalan, tak perasan kak aina tercicir kat belakang tu ha. Kak aina dok belek bilik orang tu. Tu pasal tercicir.

Apa tema 5S tahun ni kat tempat aku ye? Tiap-tiap tahun berlainan tema tau. Tahun ni tak merasa la nak kerah tenaga. Aku buat 5S kat rumah je.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...