31 March 2011

Sweet Memories

Buku ni dah lama dalam simpanan aku. Sejak sekolah lagi aku simpan. Banyak kenangan dalam buku tu. Tandatangan artis, ucapan dari kawan2 dan macam-macam lagi la. Tiap-tiap hari aku bawa buku ni gi sekolah. Memang wajib ada dalam beg aku.

Sape tau ni ape? Ni name card. Ala..dulu-dulu memang femes la benda ni. Sume orang mesti ada name card ni. Pastu bagi kawan2 kat dalam kelas dan adik,abang angkat bagai. Macam-macam gambar boleh pilih untuk name card kita tu. Gambar kartun, selebriti dan macam-macam lagi la. Kat name card tu jugak boleh letak ucapan, nama, dan alamat. Alamat tu aku hitamkan, bahaya tau?

Ni la antara ucapan2 dari kawan-kawan sekolah aku.



p/s: selagi nyawa ku masih ada...
selagi itu lah ingatanku pada korang sume takkan lupus...
Aku rindu masa lalu kita bersama. Ingatan itu tak pernah padam dalam memori aku. Semoga suatu hari nanti kita akan dipertemukan lagi. Insyaallah..Luv U Alls

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...