15 March 2011

Si Kecil ku Cak...Aqil

Ni la keje aku. Suka ambik gambo je. Takde keje lain yang terindah dari wat keje ni. Suka ambik gambo aksi-aksi anak. Ni wajah Aqil sekarang yang berusia 16 hari.

Mama nya dah tak cukup tido dah sekarang ni. Tapi sib baik malam ok la sikit. Bangun sekali je. Tu pun dah pukul 5 pagi. Siang la tak cukup tido nye. Asal aku baru nak lelap, dia pun bangun. Cam tau je aku nak tido. Sama jugak bila nak bertungku. Dia tak bagi mama dia bertungku. Selalu mis..Apa boleh buat, aku sorang je yang jaga. Tak boleh nak wat ape da...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...