08 March 2011

Sebelum Masuk Hospital


Sempat jugak aku menjamah kek ni sebelum aku masuk hospital. Aku beli kat Baker's Cottage. RM38 je. Tapi sedap sangat. Hari jumaat (25.2.2011) anak aku tak gi sekolah sebab temankan mama dia gi hospital. Tapi hari tu budak2 prasekolah ada wat jamuan hari lahir. Dia nak sangat makan kek. Aku cakap takyah la gi sekolah, nanti mama kek.

Nasib baik aku tak kena tahan kat wad hari tu. Doktor suruh balik sebab jalan tak buka lagi. Masa tu baru 2cm. Keluar je hospital, aku terus gi kedai kek sebab dah janji dengan anak aku. So, sempat la aku makan kek yang sedap ni. Sekarang tengah berpantang ni, takleh la nak makan kek wat sementara waktu..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...