14 March 2011

Miss Uolllss!!!

Ni lencana sekolah aku. Sekolah Menengah Kebangsaan Maran, Pahang. Moto nya "Belajar Bekerja Berbakti". Rindu kat sekolah aku. Mesti dah banyak perbezaan kan.


Tu Cikgu Sabariah, cikgu yang cun melecun. Sekarang boleh tau news dari cikgu sebab cikgu ada fb gak. Ramai cikgu2 dah ada fb. Kira bagus la, boleh tengok gambar, tempat tinggal skrg dll la.

Yang sebelah kiri tu rakan sekelas@jiran sebelah rumah aku baru je wat kenduri kawin semalam. Sorry aku tak dapat balik. Semoga bahagia ke akhir hayat ye.


(Nik) Kadariah mana kau menghilang. Tanpa khabar berita. Dah kawin ke belum? FB pun xde. Lost contact. Rindu kat kau. Yang sebelah tu kakak (Angah) aku. Nik tu adik angkat kakak aku.

Ni antara rakan2 sekelas aku. Masa tu ada majlis wat kat kantin sekolah. Tak ingat la majlis pe. Dalam 7 orang tu, cuma ada 2 orang je yang main fb. Yang lain entah ke mana.

Kat sini 3 orang yang ada fb. Leh chat selalu. Nak wat reunion tak tau bila. Asyik x jadi je.

Yang nampak kepala separuh tu, geng kamching ku. Duduk sebelah aku dalam kelas. Sorry nampak separuh je. Sekarang keje kat KL, tapi tak pernah jumpa pun dan tak teringin nak jumpa ke???

Ni masa perkhemahan Kadet Remaja Sekolah kat Lubuk Ujik, Maran, Pahang. Yang 2 orang kat depan tu junior aku. Yang belakang tu la kawan kamching ku dalam kelas. Kemana-mana asyik berdua je. Masa perkhemahan ni macam2 perkara terjadi. Takut!!

p/s: wei korang sume, bila nak reunion ni. Tahun ni okey tak? ceh...1 habuk tak prepare lagi ada hati nak wat tahun ni. Makan masa gak nak prepare n setting ni. Nak kena contact org ni la, org tu la. Banyak keje tu.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...