25 March 2011

Marimar

Tak pasal aje aku layan citer ni walaupun episodnya dah tengah-tengah dah pun. Aku tak tengok dari awal episod. Camne nak tengok, waktu siarannya pukul 3 petang. Aku kan keje. Balik pukul 5 petang, bila masa nak tengok kan.

Sejak cuti bersalin ni je ha dapat tengok. Best jugak citer ni. Selama ni tengok iklan je. Macam citer rosalinda ay amor la. Feeling2 gitu.

Lagipun hero dan heroin nya best. Si hero hensem dan heroin nya cun melecun. Ni la sebab utama aku tengok citer ni. Fokus pada hero dan heroin tu yang penting. Baru boleh layan jalan citer.

Masa: 3 Petang (TV3)
Hari: Isnin - Khamis

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...