28 March 2011

Ke Mana Menghilang?

Yan (budak Jengka), ko gi mana ha? Dah lama tak jumpa ko. Ko ingat kat aku lagi tak? Aku ingat lagi kat ko. Ko ape citer? Dah kawin ke? Tinggal kat mana sekarang ni? Rindu kat ko.

Yati (budak Jengka jugak), ko rindu kat aku tak? Apa citer sekarang ni? Dah lama ko tak datang cedung kan. Yelah kakak ko tak duduk kat situ dah kan. Sebab tu dah tak jumpa ko. Ko pekabo, sihat ke?

p/s: Bila la dapat jumpa korang berdua lagi kan..Misss U muahhhh!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...