23 March 2011

Interview

Selamat pagi rabu wat semua kawan-kawan di mana anda berada dan moga di dalam keadaan sihat hendaknya. Pekabo kawan-kawan ofisku, ada news tak? Kata nak re-oc..Dah ke belum?

Tanggal 30 Mac 2011, husband aku ada temuduga. Nak tau tau temuduga ape? Temuduga tanah untuk anak jati Pahang. So, aku dengan bangga dan happy nya dapat la balik kampung jumpa mak, abah, kakak dan adik-adik ku serta belah mertua sekali. Tapi kami balik sehari je. Pagi bertolak ke kampung n then petang balik Putrajaya semula. Itu lah cadangan husband aku. Aku malas nak cakap panjang lebar, ikut je la kata hati dia. Janji aku dapat ikut balik sama.

Dan aku berharap, semoga husband aku berjaya la dalam temuduga itu nanti. Al-Maklum lah suami isteri anak jati Pahang kan!!! Itu semua berserah kepada ketentuan IIlahi. Kalau dapat, Alhamdulillah la. Kalau gagal, cuba lagi. Insyaallah.

p/s: balik kampung ni, dapat la atuk dia jumpa cucu baru. Sebab atuk dia tak ketemu lagi dengan cucu baru nya itu.

3 comments:

  1. kawan ofis ko yg sorg nie baek2 jew :)
    hihihihihi

    ReplyDelete
  2. yang sorang baik2 aje..yang sorang lg naughty..nape jadi cam gitu???

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...