25 March 2011

I'm Worry...

Pagi tadi punya citer. Baby Aqil nangis nak susu tapi mama dia ni dah tak tahan nak gi toilet jap. Ku tinggalkan baby atas tilam. Takde la nangis teruk sangat pun. Kalau nangis teruk, takdenya aku tinggal dia.

Tiba-tiba aku dengar baby senyap. Masa tu aku kat dalam toilet lagi. Pelik bin ajaib aku. Terlintas di fikiranku, ke si Afiq buat sesuatu dengan baby.

Aku terus je keluar dari toilet. Haaa..aku dah syak dah..Korang tau si Afiq buat ape. Dia bagi susu kat baby. Cepat-cepat aku gi kat baby. Aku takut tersedak je. Mana tak nya..Aku fobia la, banyak citer bayi mati tersedak susu. Takut aku. Pas tu yang menakutkan aku, si Afiq ni cuba nak angkat baby..Ishk..Ishkk!! Berderau darah aku.

2 comments:

  1. tu yg lrchnye bile sndirian jg bb..mslh nk kwl yg lg sorg tu..klu gitu ko kne bw dia skali gi toilet le..or mane2..jgn biar dia dok ngn adik dia

    ReplyDelete
  2. tu la pasal..jap je aku g toilet. aku ingat dia tak layan adik dia nangis, rupanya dia cian kat adik dia. Biasa la dia ikut mama dia bagi susu kat baby kalau baby nangis.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...