25 March 2011

Akar di Bumi...

Saje wat suspen sikit kat tajuk entri ni. Kasi gegar sikit. Ni akar kayu la.

Banyak nya la mak aku bawa akar kayu ni. Dua plastik tu. Satu plastik tak habis lagi. Banyak ooo..hari-hari dok minum air ni je. Hari-hari minum cam dah jemu je rasanya. Tapi kena minum jugak untuk menjaga kesihatan. Nasib baik mak datang hari tu, kalau tak, takde la air akar kayu untuk aku . Tak tau nak cari kat mana sebenarnya.Kat kampung senang je. Ramai orang jual.


p/s: Apa lagi...jom minum dulu

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...